Monday 22 September 2014

Produk - BB PLUS

Assalamualaikum

Laris sungguh jualan BIOSELEZA macam pisang goreng panas. Satu negara out of stock!! Memang dasyhat! Bila orang dah tahu kebaikannya, memang tak tunggu lama dah. Semua nak menjaga kesihatan masing-masing. Bagi yang belum mendapatkan BIOSELEZA, jangan risau sebab syarikat dalam proses untuk restock semula. Bila dah ada stok baru, sy akan maklumkan di sini dan anda boleh cepat-cepat hubungi sy, okay! 

Ok lah, hari ini nak cerita pula tentang BB Plus, salah satu killer product juga dari Hai-O Marketing. Apa itu BB Plus? Oh, BB Plus ini ialah sejenis minuman kolagen. 




Pertama sekali, kita kena tahu juga fakta tentang kolagen dan apa fungsinya. Secara ringkasnya, kolagen adalah protein utama bagi tisu sokongan dalam badan manusia. Kewujudannya merangkumi 30% daripada keseluruhan protein di dalam badan. Ia menyokong sebahagian besar sel-sel yang memberikan struktur, kekuatan dan kekenyalan kulit dan tisu badan. 

Kolagen membentuk 70% daripada lapisan dermis kulit. Ia adalah bahan utama dalam kulit, tulang, rawan dan pelbagai tisu penghubung di dalam badan kita. Kolagen membantu pertumbuhan semula kulit baru serta mengekalkan kelembutan kulit. Di dalam sendi rawan, ia berfungsi sebagai kusyen untuk mengurangkan bebanan terhadap sistem struktur badan terutama pada pinggul, sendi dan lutut.

Faktor penuaan luaran dan dalaman boleh merosakkan fiber protein, fibroblas dan vitamin yang diperlukan untuk merangsang penghasilan kolagen. Kekurangan kolagen adalah antara faktor penyebab terjadinya proses penuaan kulit.



Kolagen ini sangat penting dalam tubuh kita. Antara fungsi kolagen adalah seperti berikut :




Dan sekiranya tubuh badan kita kekurangan kolagen, maka akan timbullah masalah-masalah seperti di bawah :



Jadi, memang terbukti kolagen sangat penting untuk badan kita. 
Tetapi, persoalannya mengapa perlu memilih BB Plus?

BB Plus diperbuat daripada kolagen ikan yang bermutu tinggi. Kolagen ikan dikelaskan sebagai Kolagen Jenis 2, yang mempunyai struktur rantaian asid amino yang seakan-akan sama seperti yang terdapat dalam kolagen manusia. 

Habitat semulajadi ikan menyebabkan kolagen ikan mempunyai kandungan Prolin dan Glisin yang cukup dalam suhu badan ikan yang rendah iaitu sama seperti kolagen manusia. Prolin dan Glisin adalah dua jenis asid amino yang penting untuk penghasilan kolagen, mengekalkan kecantikan kulit dan kesihatan rawan. 

Kolagen ikan ditukarkan menjadi peptida dengan menggunakan teknologi terkini untuk sumber kolagen yang kaya dan kesan penyerapan yang lebih baik. 







CARA PENGAMBILAN

Campurkan 1 paket BB Plus ke dalam 150ml air bersuhu bilik. 
Elakkan daripada menggunakan air panas. 
Kacau dan sedia diminum. 
Pengambilan terbaik adalah sebelum makan ataupun sebelum tidur.

BB Plus tanpa gula dan kolesterol untuk memenuhi keperluan mereka yang mempunyai masalah jantung dan diabetes.




Berminat? 

Segera sms/whatsapps 012-3217550 untuk mendapatkan BB Plus anda !!!


Harga?

Hanya RM180/20 sachet

Lebih murah berbanding kolagen lain (",)

Dan untuk pembelian sekarang, ada promosi lagi !!!



PROMOSI SEPTEMBER :

# Penghantaran percuma untuk kawasan sekitar Ampang

# Pos percuma ke seluruh Malaysia

# Hadiah percuma untuk setiap pembelian !!!

Jangan malu, jangan segan untuk SMS/Whatsapps

012-3217550






No comments:

Total Pageviews