Sunday 28 September 2014

BB Plus Collagen lagi...

Assalamualaikum

Ok, kita sambung cerita tentang BB Plus Collagen lagi ye. Kenapa semua orang terutamanya wanita macam taksub sangat dengan kolagen ini? Adakah ianya untuk tujuan kecantikan semata-mata? Oh, tentu sekali tidak! Kenapa?




Seperti yang kita sedia maklum, kolagen ini penting untuk tubuh kita. Bagus untuk kulit, gusi, kuku, tulang, sendi-sendi dan banyak lagi. Bukan untuk cantik sahaja, tetapi lebih kepada sihat. Tapi, kalau pakej sihat dapat cantik sekali, siapa yang tak nak, kan? Gituuu.....


KEBERKESANAN

BB Plus mengandungi peptida kolagen yang tinggi untuk mengganti dan membina semula rantaian kolagen yang diperlukan untuk menjadikan kulit anjal, lembab, tegang dan gebu menawan. Rasa enak campuran ekstrak blackcurrant 100% dan jus roselle berkualiti tinggi serta kolagen ikan yang tidak berbau.


CARA PENGAMBILAN

Campurkan 1 paket BB Plus ke dalam 150ml air bersuhu bilik. Elakkan daripada menggunakan air panas. Kacau dan sedia diminum. Pengambilan terbaik adalah sebelum makan ataupun sebelum tidur.




Satu perkara lagi yang best ialah BB Plus Collagen ini mesra pesakit jantung dan diabetes. 

Tanpa Gula dan Kolesterol
Gula gantian semulajadi dengan Indeks Glisemik yang rendah digunakan untuk memenuhi keperluan mereka yang mempunyai masalah jantung dan diabetes. So, no worries!


KANDUNGAN UTAMA

Kolagen ikan terhidrolisis, ekstrak biji anggur, Vitamin C, jus bunga roselle, jus buah blackcurrant, serat epal dan inulin.


Berminat? 

Tidak perlu tunggu lagi, cepat cepat cepat!

Segera sms/whatsapps 012-3217550 untuk mendapatkan BB Plus anda hari ini juga !!!


Harga?

Hanya RM180/20 sachet

Sangat berbaloi dengan keberkesanannya (",)

Dan untuk pembelian sekarang, ada promosi lagi !!!



PROMOSI :

# Pos percuma ke seluruh Malaysia !!!

# Hadiah percuma untuk setiap pembelian !!!

Jangan malu, jangan segan untuk SMS/Whatsapps

012-3217550





No comments:

Total Pageviews