Monday 27 December 2010

Semester Dua

Salam

Hari ini 27/12/2010, bermulanya Semester 2 bagi Sidang Akademik 2010/2011. Pagi tadi, saya dah pergi daftar dengan kak Wahida. Kami ke PPSK, kemudian ke Pusat Bahasa dan akhirnya singgah di Anjung Budi untuk minum pagi + makan tengahari. Keluar dari Anjung Budi, kebetulan kak Rosmah & kak Ina baru sampai, sempat la bersembang sekejap. Sebulan tidak berjumpa, rasa rindu pula dengan suasana belajar.

Terimbas kembali ketika di Jaiputra dulu, terkenang semula teman-teman seperjuangan di situ. K.tiey, hani, k.ida, k.ina, k.zue, k.masni, dija & yg lain-lain...argh rindunya pada kalian semua....

Ok, kembali semula ke alam nyata. Tika ini saya berada di USM, Penang.
Esok, kelas pertama akan bermula. Melangkah ke semester baru, rasanya perlu ada AZAM baru =) Mungkin azam yang biasa-biasa seperti orang lain, tetapi yang pasti, saya ingin memulakan semester ini dengan persediaan yang lebih rapi. Seterusnya, belajar dengan lebih tekun dan melakukan semua perkara dengan lebih baik. Segala kelemahan dan kekurangan pada semester lepas perlu diperbaiki. Mudah-mudahan, semuanya akan berjalan dengan lancar, InsyaAllah.

Bittaufiq wannajah =)
Selamat Belajar!

No comments:

Total Pageviews